Slide

Вести

Audi e-tron е продажен лидер во својот сегмент

Slide

Во првата половина на 2020 година, биле испорачани 17.641 примерок на e-tron, што е навистина респектабилна бројка во периодот на пандемијата и комплицираното функционирање на целата авто-индустрија

17/07/2020

Audi e-tron е првиот електричен модел на германскиот бренд, а во 2020 година овој SUV стигна до лидерското место во својот сегмент.

Големиот интерес за e-tron на повеќе континенти донесе надминување на продажните проекции на Audi, а заедно со најавените e-tron GT, Q4 e-tron и Q4 Sportback e-tron, се очекува 2021 година да донесе дополнително зацврстување на позицијата во алтернативната понуда.

Во првата половина на 2020 година, биле испорачани 17.641 примерок на e-tron, што е навистина респектабилна бројка во периодот на пандемијата и комплицираното функционирање на целата авто-индустрија.

Бројката е зголемување за 86,8% во однос на првите шест месеци од 2019 година, па тоа лесно објаснува зошто Audi e-tron e SUV лидер меѓу електричните изведби.

Норвешка како земја со најразвиен пазар на електрифицирани изведби го промовираше e-tron како бестселер во првата половина на годинава, а овој SUV претставува 92 проценти од сите примероци на брендот од Инголштад испорачани во скандинавската земја.

Задоволството кај Audi е големо и поради фактот што продажбата на моделот во САД е зголемена за 50 проценти.

Популарноста на e-tron се должи на неговата исклучителна функционалност и комфорно возење, но и поради автономијата која носи 436 (e-tron 55) или 446 километри (e-tron Sportback 55). Не смее да се заборави ниту процесот на полнење, бидејќи на брз полнач возачот може да добие автономија од над 100 километри со само 10 минути полнење.

Slide
Slide

Најнови содржини

Mercedes ќе го намали бројот на дилерствата, во процесот на транзиција кон агенциски модел на продажба
Volkswagen започна да прима нарачки за електричниот ван ID. Buzz, првите испораки – на есен
Презентација на 10 електрифицирани модели од Opel и Peugeot – два од брендовите на Stellantis групацијата
Mercedes за електричната G-Class ќе користи нови батерии со силициумски, наместо графитни аноди