Slide

Вести

Jaguar Land Rover има нов бренд идентитет, во кој се намалува значењето на Land Rover

Slide

Групацијата вложува напори во креирање на посилен идентитет за своите SUV модели, кои во минатото не секогаш беа јасно издиференцирани.

14/06/2023

Новиот корпоративен идентитет на групацијата JLR (која претходно беше именувана како Jaguar Land Rover), го насочува деловниот фокус кон четирите подбрендови: Range Rover, Discovery, Defender и Jaguar.

JLR се дефинира себеси како куќа на повеќе брендови, три од кои се генерираа од Land Rover, на кои е додаден и брендот Jaguar.

Групацијата вложува напори во креирање на посилен идентитет за своите SUV модели, кои во минатото не секогаш беа јасно издиференцирани.

Од друга страна, Jaguar ќе прерасне во луксузен електричен бренд.

Логото и името Land Rover ќе остане и ќе биде пропратно поставено на моделите, нешто како што е логото на Intel поставено, односно додадено на компјутерите покрај логото на производителот.

Slide
Slide

Најнови содржини

Renault започнува нова интернационална офанзива без својот јапонски партнер Nissan
Германските производители нема да учествуваат на престојното Geneva Motor Show 2024
MINI започнува со примената на агенцискиот продажен модел во Европа
Втората генерација на BMW X2 е подолга, повисока и поширока споредено со првата, а добива и електрична изведба