Вести
Jaguar Land Rover има нов бренд идентитет, во кој се намалува значењето на Land Rover
Групацијата вложува напори во креирање на посилен идентитет за своите SUV модели, кои во минатото не секогаш беа јасно издиференцирани.
Новиот корпоративен идентитет на групацијата JLR (која претходно беше именувана како Jaguar Land Rover), го насочува деловниот фокус кон четирите подбрендови: Range Rover, Discovery, Defender и Jaguar.
JLR се дефинира себеси како куќа на повеќе брендови, три од кои се генерираа од Land Rover, на кои е додаден и брендот Jaguar.
Групацијата вложува напори во креирање на посилен идентитет за своите SUV модели, кои во минатото не секогаш беа јасно издиференцирани.
Од друга страна, Jaguar ќе прерасне во луксузен електричен бренд.
Логото и името Land Rover ќе остане и ќе биде пропратно поставено на моделите, нешто како што е логото на Intel поставено, односно додадено на компјутерите покрај логото на производителот.