Land Rover Defender
Режими на возење
Офроуд технологија
Ви ги претставуваме теренските способности на новиот
0
MAX.
cm
ПЕСОК
КАРПИ И КАМЕЊА
АСФАЛТ
ТРЕВА И СНЕГ
МИНУВАЊЕ НИЗ ВОДА
МИНУВАЊЕ НИЗ ВОДА
ВОЗДУШНА СУСПЕНЗИЈА
ОФРОУД ГЕОМЕТРИЈА
КАЛ И БРАЗДИ
Контрола на диференцијалот
Осетливост на тракција
Реакција при забрзување
Land Rover воведе серија на технолошки иновации во новиот Defender за да му овозможи теренски способности кои купувачите ги очекуваат од овој теренец. Меѓу нив е патентираниот Terrain Response систем. Новата технологија им овозможува на возачите преку екранот осетлив на допир да ги конфигурираат сетинзите за контрола на диференцијалот, осетливост при забрзување како и тракција, во согласност со условите на патот. Системот овозможува меморирање на 4 различни сетинзи, па различни возачи можат брзо и лесно да го активираат својот сетап.
Системот за минување низ вода автоматски ја зголемува височината на возилото и го активира екранот на кој се пренесуваат податоците од сензорот, кој ја мери длабочината на водата. Ова им овозможува на возачите комплетно да ги искористат перформансите на новиот Defender кои овозможуваат да поминува низ вода длабока и до 90 сантиметри, што е рекорд меѓу теренските возила.
Воздушната суспензија овозможува првично подигнување на возилото за 75мм при оф-роуд возење. Дополнително е овозможено подигнување од 70мм, со што вкупното подигнување на возилото изнесува 145мм. Defender има опција и за спуштање на возилото од 50мм за поудобен влез во кабината.
Подигнувањето на висината на кабината за 20мм споредено со останатите SUV возила во гамата на Land Rover, како и преместување на батеријата и каналите на системот за ладење им овозможи на инженерите да изведат исклучително кус преден и заден дел што придонесува за импресивен агол на приод и заминување од 38, односно 40 степени, како и клиренс од 291мм.
мм
0
0
степени
0
степени
Slider
Land Rover Defender
Режими на возење
Офроуд технологија
Ви ги претставуваме теренските способности на новиот
0
MAX.
мм
0
0
степени
0
степени
SAND IS THE BEST EVER
SAND IS THE
ПЕСОК
КАРПИ И КАМЕЊА
АСФАЛТ
ТРЕВА И СНЕГ
МИНУВАЊЕ НИЗ ВОДА
МИНУВАЊЕ НИЗ ВОДА
ВОЗДУШНА СУСПЕНЗИЈА
ОФРОУД ГЕОМЕТРИЈА
КАЛ И БРАЗДИ
Контрола на диференцијалот
Осетливост на тракција
Реакција при забрзување
Land Rover воведе серија на технолошки иновации во новиот Defender за да му овозможи теренски способности кои купувачите ги очекуваат од овој теренец. Меѓу нив е патентираниот Terrain Response систем. Новата технологија им овозможува на возачите преку екранот да ги конфигурираат сетинзите за контрола на диференцијалот, осетливост при забрзување како и тракција, во согласност со условите на патот.
Системот за минување низ вода автоматски ја зголемува височината на возилото и го активира екранот на кој се пренесуваат податоците од сензорот, кој ја мери длабочината на водата. Ова им овозможува на возачите комплетно да ги искористат перформансите на новиот Defender кои овозможуваат да поминува низ вода длабока и до 90 сантиметри, што е рекорд меѓу теренските возила.
Воздушната суспензија овозможува првично подигнување на возилото за 75мм при оф-роуд возење. Дополнително е овозможено подигнување од 70мм, со што вкупното подигнување на возилото изнесува 145мм. Defender има опција и за спуштање на возилото од 50мм за поудобен влез во кабината.
Подигнувањето на висината на кабината за 20мм споредено со останатите SUV возила во гамата на Land Rover, како и преместување на батеријата и каналите на системот за ладење им овозможи на инженерите да изведат исклучително кус преден и заден дел што придонесува за импресивен агол на приод и заминување од 38, односно 40 степени, како и клиренс од 291мм.
Rotate your phone to view the content
Slider