Slide

Вести

Nissan одбележа една деценија продажба на уникатниот Juke

Slide

15/10/2020

Концептот Qazana дебитираше на Саемот во Женева и предизвика големо внимание во јавноста, подготвувајќи ја автомобилската индустрија за еден иновативен пристап, за кој многумина не веруваа дека доаѓа во вистински тајминг.

Дизајнот предизвика дебата, нo Nissan не отстапи од замисленото и веќе следната година, на истата локација беше одржана премиерата на Juke, кросоверот кој на уникатен начин ги комбинираше робустноста и спортската енергија, претворајќи се во предводник на една нова класа која денеска е многубројна.

Концептот Qazana беше претставен во 2009 година

Јапонскиот производител го понуди Juke на повеќе континенти почнувајќи од октомври 2010 година, а деценија подоцна може да се пофали со над 1,5 милион продадени примероци на автомобилот кој неодамна беше претставен со втората генерација.

– Знаевме дека сакаме да направиме нешто целосно поразлично, а не помал Qashqai. За да ја тестираме јавноста, го претставивме концептот Qazana, a реакциите ги потврдија нашите очекувања.

– Со специфичниот дизајн, создадовме нова автомобилска култура на непозната територија, а раѓањето и еволуцијата на оваа култура беше многу интересно, – вели Алфонсо Албаиса, кој во периодот на премиерата на Juke беше предводник на европскиот оддел за дизајн на Nissan, a денеска ја извршува функцијата на глобално ниво.

Slide
Slide

Најнови содржини

Renault започнува нова интернационална офанзива без својот јапонски партнер Nissan
Германските производители нема да учествуваат на престојното Geneva Motor Show 2024
MINI започнува со примената на агенцискиот продажен модел во Европа
Втората генерација на BMW X2 е подолга, повисока и поширока споредено со првата, а добива и електрична изведба