Стории
Scala и Octavia трошат најмалку на автопат меѓу бензинците во своите класи
Scala со 1.5-литарскиот TSI мотор со 150 коњски сили и DSG трансмисија потрошила 5,7 литри на 100 километри, оставајќи ги зад себе Mercedes A200 со 5,8 литри и 1.0 TSI изведбата на Scala кои го делат второто место
Потрошувачката останува еден од параметрите кои се посебно важни за купувачите и бројките кои се однесуваат на овој елемент има директно влијание на нивниот буџет во периодот на експлоатација.
Затоа и автомобилските производители се обидуваат во процесот на правење што „почисти“ мотори, нивните модели да напредуваат и во однос на економичноста и да имаат што помал апетит за гориво.
Доказ за напредокот во овој елемент е и просечната потрошувачка на автопат или делниците на кои се чувствува и позитивното влијание на понапредната аеродинамика и пневматиците кои исто така имаат свој удел во обезбедување на посакуваната економичност.
Реалноста покажува дека разликата меѓу дизел и бензинските изведби е намалена, а тоа е важно при одлуката дали е исплатливо да се инвестира во дизел изведба, посебно кога дизелите се во полоша позиција во однос на можните ограничувања за движење во урбаните средини.
Моделите и нивната потрошувачка најдобро се споредуваат кога автомобилите се возат на иста делница и по исти услови, а тоа го направи француски „Auto Plus“, чии новинари утврдија интересни бројки во однос на економичноста на автопат кај бензинските изведби.
Во компакт класата која традиционално носи посебно ривалство и е посебно важна за производителите, Škoda Scala е број еден меѓу бензинските изведби и тоа во комбинација со DSG трансмисија, што е уште еден показател за напредокот на трансмисијата со двојна спојка која соработува одлично со моторот на отворен пат.
Scala со 1.5-литарскиот TSI мотор со 150 коњски сили и DSG трансмисија потрошила 5,7 литри на 100 километри, оставајќи ги зад себе Mercedes A200 со 5,8 литри и 1.0 TSI изведбата на Scala кои го делат второто место.
Потрошувачка на 100 километри на автопат (компакти)
1 | Škoda Scala 1.5 TSI DSG7 (150 кс) | 5,7 |
2 | Mercedes A200 BVA7 (163 кс) | 5,8 |
2 | Škoda Scala 1.0 TSI (115 кс) | 5,8 |
4 | BMW 118i (140 кс) | 5,9 |
5 | Honda Civic 1.0 i-VTEC (129 кс) | 6,1 |
6 | VW Golf 1.5 TSI DSG7 (130 кс) | 6,2 |
7 | Seat Leon 1.0 EcoTSI DSG7 (115 кс) | 6,3 |
7 | VW Golf 1.5 TSI (150 кс) | 6,3 |
9 | Audi A3 SB 35 TFSI S-tronic (150 кс) | 6,4 |
9 | Honda Civic 1.5 i-VTEC (182 кс) | 6,4 |
Дека TSI моторите одлично и лежат на Škoda покажува и ранкингот меѓу бензинците во средната класа каде на врвот е сместена Octavia, која е поекономична со DSG трансмисија. Чешкиот седан е број еден со 1.0 TSI моторот со 116 коњски сили и потрошувачка од 6,2 литри на 100 километри, а зад него се најде Peugeot 508 со моќниот 1.6-литарски мотор со 180 коњски сили и 8-степена автоматска трансмисија.
Потрошувачка на 100 километри на автопат (средна класа)
Škoda Octavia 1.0 TSI DSG7 (115 кс) | 6,2 |
Peugeot 508 1.6 PT EAT8 (180 кс) | 6,4 |
Škoda Octavia 1.0 TSI (115 кс) | 6,5 |
BMW 320i (184 кс) | 6,6 |
Mercedes C180 BVA (156 кс) | 6,6 |
Audi A5 SB 40 TFSI s-tronic (190 кс) | 6,7 |
Opel Insignia GS 1.5 Turbo (165 кс) | 7,0 |
Renault Talisman 1.3 TCe EDC7 (160 кс) | 7,2 |
Peugeot 5081.6 PureTech EAT8 (225 кс) | 7,3 |
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo AT8 (200 кс) | 7,6 |