Slide 1
Slide 1

Тестови

Тест: Fiat 500X Urban – Кросовер ѕвезда во емотивна форма

Slide 1
Slide 1

22/12/2020

Ултра популаризацијата на SUV моделите и кросоверите ги активираше сите производители во овие сегменти, но ја наметна и логичната дилема за начинот на кој ќе се обезбеди автентичност и препознатлив имиџ.

На терен каде димензиите не можат премногу да отстапуваат, а моделите често делат и иста платформа и слични цени, сериозен дел од задачата им припадна на дизајнерите и нивната имагинација.

Fiat традиционално успева да испорача дизајн, кој во очите на купувачите продуцира автомобил-трендсетер, автомобил со специфичен шарм, а тоа се случи и пред неколку години, кога беше претставен моделот 500X.

Проширувањето на 500 семејството дојде во вистински момент кога кросоверите го започнаа продажниот бум, па и не е изненадување што Fiat 500X и денеска е еден од најпродаваните автомобили во својата класа.

Заоблените форми на светлата и во ентериерот го истакнуваат миксот меѓу модерното и ретро вредностите, а освежувањето на екстериерот и во кабината го прави 500X рамноправен во однос на најголем дел од достапната понуда во повеќе сегменти.

Fiat и натаму ги нуди Urban, City Cross и Cross варијациите со бензински и дизел мотори, а во меѓувреме отпадна верзијата со погон на четири тркала, која овој модел му ја препушти на својот роднина Jeep Renegade.

Ние ја тестиравме Urban изведбата и тоа со 1.6-литарски дизел мотор, чии предиспозиции се поврзани со улогата на градски мангуп, кој ќе може да се пофали со завидна економичност.

Но, она што првично воодушевува кај Fiat 500X е изгледот. Не само што не може да се критикуваат заедничките квалитети со легендарниот 500, туку италијанскиот бренд успешно ја истакнал есенцијата на својот дизајн и во помускулест автомобил.

Fiat 500X е долг 4.264 милиметри, што значи дека е еден од најголемите претставници во бројната конкуренција, обезбедувајќи солиден простор на задната клупа, како и багажник со капацитет од 350 литри, со кој е во групата на модели со солиден, но не и најголем багажник во класата.

OLI_2251
DSC_0459
DSC_0484
OLI_2377
OLI_1820
OLI_2114

Exit full screenEnter Full screen

Она за што може да биде посебно горд 500X, e начинот на кој е ускладен изгледот на кокпитот со надворешниот дизајн, вклучувајќи ја инспиративната сина „Blue Italia“ боја, која ја краси целата хоризонтална маска пред возачот и совозачот.

Возачот има удобна позиција и физички команди на кои лесно се адаптиравме, бидејќи се добро позиционирани, додека 7-инчниот екран е со препознатлива Fiat форма и мени, на кое лесно може да стигнете до посакуваната функција.

Најмалиот круг на вртење од 10,8 метри е за пофалба, но треба да се внимава на форматот на А столбот, бидејќи возачот треба да се навикне на моментите во кои има помала видливост кон левата страна.

Она што целосно се вклопува во концептот за модерен, трендсетерски кросовер е поткованоста на 500X во однос на конективноста, каде е овозможено поврзувањето со Apple CarPlay и Android Auto, a Uconnect инфо-забавниот систем се грижи за брзо процесирање на сите функции кои се на располагање на 7-инчниот екран осетлив на допир.

OLI_1892
OLI_1878
OLI_1884
DSC_0548
OLI_1890
OLI_1903

Exit full screenEnter Full screen

Кабината добила подобра изолација, иако дизел моторот традиционално знае да искористи шанса за во одредени ситуации да потсети на своето присуство со звук или вибрации, а тоа најчесто се случува кога се обидувате да ги адаптирате степените на пренос на неговите приоритети.

Под поклопецот на Fiat 500X Urban, го добивме 1.6-литарскиот Multijet дизел мотор, кој со последната надградба ги исполнува последните построги еколошките норми и доаѓа со подобрени перформанси.

Овој агрегат гарантира 120 коњски сили и вртежен момент од 320 Nm достапен на 1.750 вртежи во минута, а забрзувањето до 100 км/ч трае 10,7 секунди.

Во реалноста тоа значи дека Fiat 500X е секогаш расположен да го искористи големиот вртежен момент за да испорача посакуван ефект при забрзувањето, но изборот на дизел мотор претпоставува претензии за поекономично возење, па според тоа и прва задача на возачот е да стекне посакувана рутина на релација педали-трансмисија и да извлече максимум од моторот.

Најавената комбинирана потрошувачка на Fiat 500X Urban со 1.6-литарскиот агрегат е 4,7 литри, а во град може да очекувате одржување на просекот со неколку литри повеќе.

DSC_0467
OLI_2251
DSC_0500
OLI_2309
OLI_1803
OLI_1825
OLI_2393
OLI_2190

Exit full screenEnter Full screen

Италијанскиот кросовер носи лесно управување со ограничен фидбек од подлогата, а суспензијата добро балансира со комфорот и посакуваните возни својства, кои се вообичаени за кросовер со оваа големина и тежина од 1,3 тони.

Сериската опрема на автомобилот претставува еден добро осмислен пакет, во кој целната група на моделот, а тоа се помладите возачи, добиваат се што е потребно за безбедно и комфорно управување.

На списокот се клима-уред, темпомат, систем за помош при тргнување во нагорнина, систем за предупредување на ненајавено напуштање на лента, 7-инчен екран кој ги поддржува сите видови поврзувања, додека електричната паркирна сопирачка се грижи за почист изглед на централната конзола.

Почетната цена на Fiat 500X Urban со 1.6-литарскиот Multijet е 18.500 евра, но оние кои преферираат бензинска изведба нема да погрешат ако се одлучат за комбинацијата со 1.0-литарски мотор со 120 коњски сили, кој може да се добие за 16.890 евра.

Покрај овие две опции, во понудата на македонскиот импортер „Аутомобиле СК“ се и почетната дизел опција со 95 коњски сили, како и бензинецот со 150 коњски сили, кој доаѓа со трансмисија со двојна спојка.

Резимирањето на профилот на Fiat 500X наведува на заклучок дека се работи за стилски дизајниран и модерно конципиран кросовер, кој привлекува на прв поглед, што е и добро објаснување за големиот интерес во Европа за него и задоволството на производителот од неговото присуство во гамата.

Претставителен и забавен низ град, 500X се грижи за пријатни моменти на возачката позиција, а надвор од урбаните средини може да се искористи и вистинскиот потенцијал на штедливиот дизел мотор.

Афинитетот на кросоверите да остават впечаток на поголем SUV најчесто се претставени преку робустноста, но гледајќи го однапред и одстрана, сфаќате дека Fiat решил да го преточи овој елемент кај 500X во емотивни форми и мангупска силуета.

Повеќе содржини за Fiat:

Најнови содржини

Lexus го претстави новиот NX, првпат достапен и како плаг-ин хибрид
Мате Римац со порака до Маск поради игнорирањето на Nevera
Land Cruiser 300 носи темелни промени и проверен оф-роуд концепт на теренецот на Toyota
Alfa Romeo ќе го прослави 111. роденден со своите фанови