Slide

Новитети

Toyota го претстави bZ – концепт за компактен кросовер, кој ќе биде позициониран под bZ4X

Slide

"Ние сме на самиот почеток во имплементирањето на нашата стратегија Beyond Zero", изјави Дејвид Крајст, бренд директорот на Toyota.

18/11/2022

Непосредно пред саемот на автомобили во Лос Анџелес, Toyota го претстави конпцетот bZ. Концептот е сличен во изгледот со електричниот bZ4X, a неговите димензии се прилично идентични со оние на компактниот кросовер Toyota Corolla Cross. Димензиите на bZ4X, пак, се слични на поголемиот пандан со мотор со внатрешно согорување, бестселерот RAV4.

Претходна верзија на концептот беше една од 16-те модели кои минатата година беа претставени од страна на Акио Тојода, извршниот директор на Toyota. Продукцискиот модел веројатно ќе биде именуван како bZ3X.

“Ние сме на самиот почеток во имплементирањето на нашата стратегија Beyond Zero”, изјави Дејвид Крајст, бренд директорот на Toyota.

“Преку иновативниот дизајн во комбинација со интуитивни технолошки функционалности кои досега не биле дел од моделите на Toyota, концептот bZ ни најавува нова визија за блиската иднина во која ќе доминираат електричните автомобили”, додаде тој.

Според Toyota, моделот бил дизајниран со пристап на чист дизајн, чија цел било да се нагласи она што е специјално кај електричните возила, а во исто време да се потенцира дека тие се забавни за возење.

Силуетата на концептот е креирана земајќи ја предвид аеродинамиката и возните перформанси, а дизајнот презема сегменти од bZ4X.

Во кабината седиштата се направени од рециклирани материјали, додека инфотјнемнт системот има гласовни команди. Амбиентот во внатрешноста го надополнуваат светлосни елементи кои реагираат на командите на патниците.

Slide
Slide
Slide 1

Најнови содржини

Opel ги објави деталите за очекуваната електрична изведба на Astra
Екстра перформанси од Audi RS6 Avant Performance и RS7 Sportback Performance
Tesla го овозможи автономното управување кај сите сопственици на возило од нивниот бренд во Северна Америка
VW Group ги стопира рекламните кампањи на Twitter по преземањето на социјалната мрежа од Илон Маск